Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-15 12:07:15
Nesakiau, kad nereikalingi. Taciau bet kuris picu kepejas mano kuklia nuomone yra vertingesnis sutverimas, nes jis kazhka sukuria, o ne stumdo ish vienos saujos i kita. Kad ir kubilius vakar pasidziauge - ishaugo exportas. O konkreciai..? Koks exportas, ka LT gamina..? Ar iki tol buvo 0, o per kazhkuri laikotarpi pasidare 5 Lt ant gyventojo..? Metalo lauzho perekupus matyt ir turejo omeny.