Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-15 16:32:09
Bet jeigu perpirkinetojas chroniui duoda daugiau nei tu - jis vistiek labiau
patenkintas. Man pavyzdziui kaip pardavejui pofig kas nuppirks - ar tavo
mistinis, praktiskai dabar rinkoje neegzistuojantis perpirkejas ar galutinis
klientas.

"Tomas"  wrote in message news:io9h29$dje$1@trimpas.omnitel.net...

Kodel tik ash...? Chronius irgi. Galiu duot jam vietoj jo pageidaujaumu 500
Lt ir 600 Lt, mane tenkina, ji manyciau irgi. O shtai 1 KLt atiduot
Denisui - jau pereboras. O chroniui nuo to nei shilta nei shalta, ar Denisas
isivels i bizni, ar Deniso nebus ish viso.