Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: Ash
Data: 2011-04-15 13:41:07
Čia nuo seno merkantilistai ginčijosi su fiziokratais. Tamsta atstovaujate
fiziokratus, bet toks jau labai old schoolas gaunasi. Pavyzdžiui Adomu
Smithu galite pasidomėti.

"Tomas"  wrote in message news:io91s3$kpk$1@trimpas.omnitel.net...

Nesakiau, kad nereikalingi. Taciau bet kuris picu kepejas mano kuklia
nuomone yra vertingesnis sutverimas, nes jis kazhka sukuria, o ne stumdo ish
vienos saujos i kita. Kad ir kubilius vakar pasidziauge - ishaugo exportas.
O konkreciai..? Koks exportas, ka LT gamina..? Ar iki tol buvo 0, o per
kazhkuri laikotarpi pasidare 5 Lt ant gyventojo..? Metalo lauzho perekupus
matyt ir turejo omeny.