Tema: Re: Tautieciai megsta mautis kazkieno devetus triusikus?
Autorius: TranZOO
Data: 2011-03-08 08:51:36
beto 3-4 metu senumo fajetonas jau genda. reiketu ir kaladeles pasikeist ir
dar kanors. kainos jei ne virsytu, tai tikrai butu tokios pat, kaip ir
tourano.

dar - pinigai patys turi veiklos. man mano touranas kainuoja tiek pat, kiek
ir priestai turetas 7 metu pasatas. ir dar tai, kad garazo nereikia.