Tema: Re: TautieĨiai mėgsta mautis kažkieno dėvėtus triusikus?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-07 11:07:02
as tai neatmetu tokios galimybes, gal kada pries pensija, kai turesiu nama,
sodyba ir daugiau nebus ka pirkt, bet sirpotrebo vistiek neimsiu, gal koki
kajeno tuometini analoga...
nu nebent antrine rinka issigims. man labiau patinka imt pigia, i ja ikist
antra tiek, praktiskai perinkt kad zinociau kas kur ir prie ko ir tada
vazinet, ir pigios masinos paprastai nebuna is dvieju suvirintos ar
skendusios, ju kebulines dalys savartynuose pigios, varikliai jei ka irgi,
jei gerai sutvarkyta tai ir vaziuoja gerai, ir bereikalingo demesio gaidziam
nesukelia.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,