Tema: Re: Tautie
Autorius: padugne
Data: 2011-03-07 15:42:51
On Mon, 07 Mar 2011 15:26:29 +0200, Dainiushas wrote:

> iš kitos pusės, tpfu tpfu dar taip nebuvo, kad reiktų važiuot ir
> negalėčiau. Plius tepalą gali keist kada nori, o ne kada skaitliukas
> liepia...

Seip nezinau kaip ant LT, bet pvz DE pirkdamas "svaru" deveta automobili
is dylerio kaip taisykle gauni ir metu europine garantija. T.y. jei man
kas pareitu, galeciau nuvaryt i krasta ir susiremontuot.

Siuo poziuriu niekuo nesiskiria nuo naujos masinos.

Automobilis beje neprivalo buti "beveik naujas", gali pvz ramiai buti 5
ar 7 metu senumo.

Po metu uz kazkur 1klt gali prasitest dar metams.

--
kthxbai.