Tema: Re: Tautiečiai mėgsta mautis kažkieno dėvėtus triusikus?
Autorius: Virus
Data: 2011-03-07 14:26:26
2011.03.05 17:28, kewle migyje rašė:
> Sveiki gerbiamieji.... sugalvojau naują temą:
>
> kas prisipažins, kad yra pirkęs naują auto
> už SAVO piginus (firmos duota nesiskaito) ?
>
> o tai jau man pareina mintis, kad net kai kurie pasikėlę piliečiai perka tik išdėvas (knyguolis, zhegonskas etc...

Issikvepe fleimas gerai neisiliepsnojes :) Anyway, galiu prisipazint -
pirkau 2, antra dar pas mane. Kai reikejo neknisancios proto susiekimo
priemones, buvo labai ok. Focusas per 4.5 metu servise lankesi tik per
TA, proto neknisa, vaziuoja. Komforto - su BMW nelyginu, MB irgi :)
bet su daugeliu senu aukstesnes klases karuciu lygint galima drasiai.
O vat vienu aspektu tie 10 metu ir senesni lygintis negali - po
rimtesnio crash'o tikimybe paciam islipt is jo, o ne but iskeltam yra
gerokai didesne. Ir cia net ne pradiniam auto saugume klausimas (pries
10 metu jau didzioji dalis buvo tikrai pakankamai saugus), o kaip jis
tuos 10+ metu nugyveno, kiek crashu turejo, kas ir kaip ji tvarke.
Nesinoretu avarijos atveju suzinot, kad vietoj pagalviu makrofleksas,
lonzeronai suivirinti bile kaip, ar is vis is dvieju/triju sulipdytu
frankensteinu vaziavai. Jei pirkt is dilerio su aiskia praeitim - ok.
Tik kad LT pasirinkimas liudnas.
--
Virus