Tema: Re: Tautie?iai m?gsta mautis ka?kieno d?v?tus triusikus?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-07 08:53:53
nesupratau matau pragaro... jis apie tai, kad ne viska gyvenime reikia
rinktis pagal "ai sueis"...

siaip tai tie, kas mashinomis nesidomiir gali nusipirkti shudina ir
neidomia mashina. ir jiems puikiai tiks.

mano draugelis pvz skaito, kad jis visada laimi teleloto. nes px, kiek
kampu, liniju, eiluciu, svarbiausia yra neisloshti matizo.