Tema: Re: swedbank'as - vagis
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-02-20 03:32:38
Nesutinku, drauge numigravo is swed i snora, nes reikalavimai buvo
orientuoti i banko pardavimu didinima, o ne i kliento patoguma. Is esmes
netgi atvirksciai, kadangi bankas liepia i menesi padaryt pvz 2 penciju
sutartis, 5 gyvybes draudimus ir visa kita slamsta, uz ka bankas kas menesi
is saskaitos nurasytu litus, tai tu atejes turi laukt kol kazkas susitvarko
reikalinga bankine operacija(s) + isklauso visos tos demagogijos
atsakinejant ne, ne, ne, ne, nereikia... Po to tu sedies, matai kad shuda
siulo ir vis turi atsakinet, kaip tau to nereikia :) O swede aplamai super,
po kiekvieno kliento jie uzpildo toki lapuka su varnelem, kokius produktus
jie siule ir ant kokiu klientas pasirase. Vienzo pamirskit, kad kazkas ziuri
kaip jum patogiau butu, bankas ziuri kaip piniga is jusu padaryt neidedant
pastangu :) Kazkada 15min aiskinau kad noriu padet nedideli indeli (~10k),
tai man primygtinai siule kazkoki gyvybes draudima, prispausdino visokiu
pasiulymu ten ir pan, kol neperplesiau tu lapu ir pasakiau kad mes vienas
kito nesuprantam.. :)