Tema: Re: ble: swedbank'as - vagis
Autorius: Ignas
Data: 2011-02-17 23:34:19
naudojimasi banko paslaugom vadinu labiau tuos atvejus, kai reik su zmogum is to banko pabendraut ir is to zmogaus ka tais isgaut. Kortele / bankomatas / inetas nera toks jau didelis naudojimosi rodiklis vien todel, kad jais naudojasi dafiga banko klientu, ir jei kas neveiktu, neveiktu ne vien tau, o visiems klientams, tad tokios bedos paprastai taisomos kuo greiciau ir be papildomo priminimo. Siek tiek kitas reikalas yra tada, kai prireikia asmenisko poziurio i situacija, tada labau pasimato ko bankelis vertas