Tema: Re: swedbank'as - vagis
Autorius: Nitro
Data: 2011-02-18 10:29:27
ir jus tikrai naiviai tikit, kad ta 20-40k Lt apyvarta vienam didziausiu LT
banku kazka reiskia? Su tokiom apyvartom jusu laukia Ukio, Medicinos,
Siauliu bankai - jie bent jau orientuoti i smulku ir vidutini versla - ant
ranku nesios. Tik po to skusites, kaip viskas brangu...

"Renookas"  parašė naujienų news:ijkn1n$aa8$1@trimpas.omnitel.net...

na as ir daugiau prasuku per menesi. nuo to poziuris i mano problemas deja
nepasikeite visiskai i geraja puse..