Tema: Re: ble: swedbank'as - vagis
Autorius: testz
Data: 2011-02-18 12:53:43
Cia toks postsovieticus lietuvio kompleksas-"jei atvare su
skoda-nebendrausiu, jei su toyota-ant taburetes pasodinsiu, jei su
mersu-i minksta foteli ir dar pietus padarysiu, o jei so rolsroisu ar
lambo, tai dar ir nutshiulpsiu".
As turiu tele2 pildyk interneta uz 3 lt. Kai tik pasijungiau-baisingai
luzinejo. Tai po 4 paskambinimu su skundais turiu ledini interneta, tik
kad uz perduotus duomenis moku. Maza kaina nereiskia, kad ant taves
galima padeti.