Tema: Re: ble: swedbank'as - vagis
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-02-19 11:31:14
Bet jūs ir prispangot. (Čia apie visą giją, ne apie šitą laišką).
Bankas lygiai toks pat verslas kaip ir visi kiti. Kur yra lygiai tie 
patys klientų segmentai kaip ir visuose kituose versluose - mažmena, 
didmena ir t.t.

Jei kyla klausimų - žiūrit kaip Maksima orientuojasi į mažmeną ir viskas 
atsistoja į savo vietas.

Ką daro maksima? Kas keli šimtai metrų atidaro po parduotuvę. Kad 
kasininkė su šypesna pasakytų "laba diena", greitai nuskanuotų kainas, 
paimtų pinigus, atiduotų grąžą ir su šypsena pasakytų "ačiū viso gero".

Kuris bankas taip daro?

Kažkada taip darė Snoras - investavo labai daug, kad kas keli šimtai 
metrų stovėtų po būdelę, kurioje tau greitai ir su šypsena sutvarkytų 
visus standartinius klausimus. Ar ta kryptis išliko - nežinau, bet 
dauguma būdelių tebestovi.

Dabar šita kryptimi daugiausiai daro tas pats visų keikiamas Swedbank, 
tik jis investuoja ne į būdeles, o į internet banką. Ir bankomatų 
tinklą. Kad susitvarkytum visus mažmeninius reikalus pats. Plius visiems 
rimtesniems reikalams nemokama valanda stovėjimo aikštelėj.

Kiti bankai - arba dirba tik su įmonėm, arba prastesnė kokybė už tą 
pačią kainą (mokėjimai į savo kortelę vyksta parą, internetu gali 
susitvarkyti mažiau reikalų, mažesnis bankomatų tinklas ir t.t.).

Kodėl niekam nekyla minčių keikti maksimos, jei kasininkė neduoda 
batono, nors trūksta tik kelių centų, ir apsiperki kiekvieną savaitę? 
Kodėl niekam nekyla minčių keikti maksimos, jei kasininkė nesutinka 
savaitei atidėti mokėjimo?
O kodėl kyla mintys keikti banką?

Asmeniškai į klientą ir situaciją žiūrima Asmeninės bankininkystės 
skyriuose. Tokie yra visuose bankuose.

M.

> o kas orientuotas i "smulkius indelininkus", jei ne paslaptis? argumentas
> "va dabar siauliu tai jau imsis nisos" nepraeina.
>
>
>
> "Tomas"<t@t.lt>  wrote in message news:op.vq3akba0tskzlc@tomas...
> On Fri, 18 Feb 2011 02:07:39 +0200, Vytautas<kazkas@kazkas.lt>  wrote:
>
> SEB'as ir SWED'as yra orientuoti į taip vadinamus "verslo klientus", į
> "smulkius indėlininkus" jiems nusispjaut, ką jie dažnai ir akivaizdžiai
> rodo.
>
>
>