Tema: Re: ble: swedbank'as - vagis
Autorius: ramunas
Data: 2011-02-17 19:52:17
man cia su sebu buvo ... yra kreditine kortele ... buvo nusiimta per kelione
is jos ... tada man ten pagal sutarti 29 menesio diena turi nuskaiciuoti
automatiskai suma tam tikra ... tai 28 diena padariau pavedima I ta kortele
beveik visus trukstamus pinigus ... tai po to sausio vidury skambina tipo
musu sistema nieko nesupranta kas cia ir kaip cia ir jus nepervedete tiek ir
tiek litu ... skolingi tiek ir tiek ... nu pyzdu sakau pervesiu ...
saskaitoje is kurios visada automatiskai nusiskaiciuodavo litai budavo ta
trukstama suma ... ir dar pasirodo 20Lt baudos nuskaiciavo uz laiku
nepervesta suma ....