Tema: Re: Vilnius-Kaunas vazinejantiems
Autorius: Fla
Data: 2011-02-12 12:11:19
On 2011.02.11 21:55, Icetom wrote:
> Man tai, pvz., dar įdomu, kodėl pravažiavus Grigiškes (važiuojant link Kauno) ir kur prieš fotoradarą/degalinę stovi ženklas 80 km/h ir važiuoji antra ("lenki" važiuojančius 60-70 km/h) juosta 85-88 km/h greičiu, tau prisiveja iš galo ir neretai pradeda mirksėti lempomis? Kas dar įdomu, kad neretai tokie "mirksininkai", man "aplenkus" lėtesnius ir pasitraukus į pirmą juostą, patys toliau važiuoja 100 km/h greičiu pirma juosta? Ir dar tokie aplenkiant mėgsta atsisukti ir nuteikti tipo rimto bičo veidą :D :/

> [...]

Nelabai supratau kas paciam neaisku, ir kas piktina :)

Tai, kad vaziuojant reikia stengtis laikytis desines kelio puses (t.y. jei "nelenki"/neapvaziuoji
kitos auto, ir eismas nera laabai intensyvus, but pirmoje juostoje)? Ir kad kazkas po "lenkimo"
i pirma juosta sugrizta? Taciau tas kazkas turi pakankamai proto is karto nesirikiuoti i pirma
juosta, ir nedaryti tokio "lenkimo" pro pirma juosta?

Ir dar - kodel visi taip isizeidzia kai jiems kazkas pamirksi? Imho, jei turi itarimo, kad kazkas
galbut snuduriuoja prie vairo, ir to pasekoje nebemato kas vyksta aplink - pamirkseti ir sugrazinti
toki "vairuotoja" i realybe yra gerai.

Taciau kazkodel retkarciais atsiranda tokiu, kurie pamirksejima supranta tai kaip kazkoki izeidima
ir pan. Va tokie egzemplioriai tikrai idomu - kas ju galvoje sukasi, kokias traumas vaikysteje jie
patyre, kokius kompleksus isigijo, ir pan. ;) Dauguma aisku tada tiesiog persirikiuoja ir tiek.

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)