Tema: Re: Vilnius-Kaunas vazinejantiems
Autorius: MindX
Data: 2011-02-11 09:27:14

> Tavo atveju vadovavimasis sveiku protu yra įstatymo pažeidimas. Yra
> nustatomas maksimalus greitis - visa kita jau beletristika.
Taip ir veikia sistema. Galimybės visų skirtingos, o apribojimai vienodi. Kai galimybės didesnės už apribojimus(vidurkį), turi formaliai pažeidinėti įstatymą.

> Teigi, kad absoliučiai visos 4 metų mašinos yra techniškai tvarkingesnės nei
> tarkim 7 metų mašinos? Metai - ne kriterijus. Jei automobilis yra praėjęs
> TA, tai jokios skirtumo kiek jam metų - nuo to neturi skirtis leistinas
> greitis.
Žodžio absoliučiai neminėjau, tendencija yra būtent tokia. Leistinas greitis ir neturi skirtis, tai beveik neįmanoma praktiškai. Saugus greitis skiriasi.

> Vairuotojas turintis patirties - kas apie tai sprendžia? Pats vairuotojas?
> Stažas tikrai ne rodiklis.
Šiuo atveju vairuotojas pats turi įvertinti savo galimybes. Taip pat turi įvertinti ir tai kad savo galimybes galbūt pervertina :)

> Ir, ko gero, visai nepyksi, jei priėjęs pareigūnas nubaus už tai? Ar irgi
> jausies nuskriaustas ir pasakosi, kad nepaisai Tavo manymu  nelogiškų
> įstatymų?
> Gal vis tik apsibrėžkime, kad jei žinai, jog pažeidi įstatymą, tai neverk,
> jei baudžia.
Verkti neverkiu, sakykim, tai yra nemaloni kliūtis. Alkoholį vartoti viešose vietose uždraudė pagrinde dėl girtavimo ir su tuo susijusio nusikalstamumo. Jei aš atsidarau tik 1 butelį/skarbą alaus, įstatymas man galioja, bet aš nepapuolu į tą kategoriją, dėl kurios jis priimtas. Nubaus atsitiktinai - neverksiu, tačiau jei matysiu, kad pusė miesto policininkų šukuoja Neries pakrantes, o miegamieji rajonai lieka nesaugomi, tada jau turėsiu pagrindo reikšti nepasitenkinimą.