Tema: Re: Vilnius-Kaunas vazinejantiems
Autorius: MindX
Data: 2011-02-10 19:08:09
> Nemanau kad eismo saugumas priklauso vien tik nuo tavo automobilio ir tavo
> paties bukles ;) Jei jau mini tapke tai turi susitaikyt, kad ir ezys ant
> kelio isropoti gali, ir lape issokti, ir bobute kokia is salutinio kelio ar
> siaip is pirmos juostos manevriuka gali padaryti, nuo kurio apsisaugoti gali
> niekas nebepadeti jei turesim galvoje ta fakta, kad "ledinis vairuotojas" su
> "ledine auto" vaziuodamas kaip jam atrodo lediniu 150km/h greiciu vietoj
> visiems iprasto 100km/h :)
Jei matai, kad važiuoji keliu, kuriame yra galimybė "staigiai bobutei iššokti tiesiai į antrą juostą", tada važiuoji lėčiau. 150 kmh jei vertinant asmeniškai, man saugu yra tik sakykim kokią 4-5 ryto vasarą, kai šviesu, mašinų nei vienos. Nuo stambių gyvūnų saugo tvoros, kur jų nėra - atitinkamai koreguoji greitį.

> Paciam siandien teko gan smarkiai pristabdyti del kazkokio draiverio su BY
> tautiniu zenklinimu ant numerio "ledinio" manevro. Aisku kai vaziuoji
> daugiau nei priklauso tai turi buti pasiruoses tokiems atvejams, bet kazkada
> veze vienas veikejas su savo bnv ir maciau kaip zmones sugeba neivertinti
> situacijos tiek tie kurie mina, tiek tie kurie daro manevrus...
Dėl to vienintelė išeitis ir yra visus priskirti dundukų kategorijai, suskaičiuoti vidurkį ir visiems dėti vienodą greičio limitą.

> Taigi ne viska galima kontroliuoti, del to manau ir yra greicio apribojimai
> priartinti labiau prie vidurkio nei prie vienetu lediniu vairuotoju su
> ledinem auto.
Apie ką ir kalba