Tema: Re: Viadukas ties spaudrumiu
Autorius: Ignas
Data: 2011-01-11 14:22:14
nu tai dar svarstytinas variantas: boba rikiuojas kairen, taksas rodo posuki
desinen... boba tai supranta kaip takso praleidima, idant jie taip
susikryziuotu ir nieks niekam nesutrukdytu... bet beda tame, kad pas mus
prasciausiai vairuoja taksistai, marsrutkiu vairuotojai ir furistai ir takso
rodomas posukis rodo tik ta, kad uz vairo sedi idiotas, klaidinantis kitus
vairuotojus ir budamas "nekaltas" kelia avarines situacijas...