Tema: Re: Viadukas ties spaudrumiu
Autorius: Donce
Data: 2011-01-11 10:16:29
nejuokinga ten vieta, karta vaziavau ramiai su seima pirma juosta kaip taxi,
atvare boba su peziku is ten kur renuske, ciut neikirto i sona, apipypinau,
tai kaip uzejo bobai isterijos .... vaziuoju su 2 mazais vaikais (1.7 metu
ir kitai  2 sav tuo metu), o ana bando isprovokuoti avarija, pradejo mane
per juostas stumdyti, tipo uzkisineti, stumti, ar uzsistabdyti ar dar ka...
jei ne vaikai masinoj, buciau uzsistabdes boba ir paaiskines taisykles...
reiks ciuju ir man kameryte detis, nes psichu ant vilno belekiek :(

--
Donce