Tema: Re: Viadukas ties spaudrumiu
Autorius: Donce
Data: 2011-01-11 12:16:13
nu ir ka, turiu nesitraukt, tada ana man braukia per sona, stojam,
aiskinames, vaikai masinoj ilgai ramiai nesedes,
pshichine boba bandancia tau uzkist ne taip paprasta ir susistabdyt, na bet
kokiu atveju linkiu tau ja sutikt :) pazesim kaip pats graziai paaiskinsi :)
auskines spalvos 307 pezikas buvo :)
--
Donce