Tema: Re: Viadukas ties spaudrumiu
Autorius: Vitas
Data: 2011-01-11 12:54:41
O kam uždrausti? Kas nutiko Shlipsui, kad biški numetė gazą ir užleido
renault vairuotoją? Koją paralyžavo ar 1.3 sekundės pavėlavo kažkur? Manau,
kad vairuojant reikia bendrai vertinti situacijas, ne tik iš savo pusės, kad
"mano pagrindinis, o visą kitą px", nes gi būna visiem, kad tenka pasukti iš
šalutinio į pagrindinį ir ką tokiu atveju daryti, abejoju ar pats Shlipsas
fimuotų 3 valandas kol baigsis piko metas ir nemanevruodamas galės pasukti.