Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: VNO
Data: 2010-11-29 16:58:33
bet tai ziuriu pas tave namuose veidrodziu nera.
nes pakaktu gal paziureti i veidrodi ir suprasti, kiek tu dabar juokingas.

daugelis nori sildytis masinas - tau blogai, daugelis jungia sviesa tau blogai.
jei kas kaubojum patampa - tu jau erelis :D
o jei paziureti, kad pats toks pats kaubojus (su kiasinu metymu) ir erelis-zvirblis (ket tau px), tai pradedi cia pasakas pasakoti ir issisukineti.
tavo KET geresnis nei kitu, tavo lempos geresnes, tu tu tu tu. :DDDDDDDDD

juokas ima

VNO