Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: CodeC
Data: 2010-11-29 16:29:04
On 11/29/2010 04:24 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Logichna - "kasnors viesai irodytu". Kol to nera ir didzioji rinkos
> dalis mano priesingai - piderastas pas mus kas?

va cia tai super! tipo dabar visi vazineja ir 'kaip afigienai DRL gerai
ir kaip tai padidina sauguma ir kaip tai SUMAZINO avariju skaiciu'. ir
visi tokie protingi ir teisingi jauciasi, kitaip mastancius piderastais
vadina, nes KET taip raso.
kai kasnors tiesa pramus i viesuma ir istatymas jau kitaip kalbes, tai
jau visi proto bosktai rekaus koks DRL yra blogis :))))))))))

man tai graudu skaityt. tu maugli kada ziurejai? apie shakala toki
girdet neteko?