Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-11-29 16:45:20
> va cia tai super! tipo dabar visi vazineja ir 'kaip afigienai DRL gerai
> ir kaip tai padidina sauguma ir kaip tai SUMAZINO avariju skaiciu'. ir
> visi tokie protingi ir teisingi jauciasi, kitaip mastancius piderastais
> vadina, nes KET taip raso.
> kai kasnors tiesa pramus i viesuma ir istatymas jau kitaip kalbes, tai
> jau visi proto bosktai rekaus koks DRL yra blogis :))))))))))

Aha, dabar baisinis sąmokslas, dėl DRL keliuose masiškai žūna žmonės,
bet policija ir naftos kompanijos visą tai slepia, kitaip galvojantys
dingsta be pėdsakų, baisu kas darosi.

Man atrodo, kad kaip tu su savo delfio draugeliu šūkavai apie DRL blogį,
tai ir toliau abu ir šūkausit, nebent žmonių neurofiziologija iš
esmės pasikeistų.

ic
--
http://rimantas.com/