Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: CodeC
Data: 2010-11-29 09:46:44
news:icu9s3$9l4$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]

matyt nepakenktu persiskaityt dar karta.

 > Senokai skaiciau, bet kiek pamenu ten nieko neraso apie tai tai kiek
laiko
 > sildyt masina ir kokiu laiku - 3.00am ar 7.45am reikia keltis i darba.

 > Teisybe sneki - jei patinka klausyt gatves triuksmo tai ir klausyk, bet
 > kaimynas nuo to kentet neturetu.

nu matai teko laime langus turet i ramu grazu kiema. pasikartosiu - ne
tau reguliuot ka man daryt ir ko ne savo namuose. tu laikykis visiem
vienodu taisykliu ir gerbk kitus ir to uzteks. o jei viskas px tai
nesistebek jei pats susilauksi analogisko poziurio i tave.

 > Gerbiu kitus, i veida nespjaunu, gyvent nemokau, pinigu nesiskolinu,
bet jei
 > man reikia pasisildyt tai ir sildaus - px ka kiti sako, man ryte
vaziuot su
 > masina reikes o ne ieskot troso, prikurkes etc..

tau px, man irgi px. kiausiniene grotelese tokius pagydo greit. kaip ir
parkingo dievukus.