Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-29 14:36:15
> Pateikei irodymus kad kenkia ar turi irodymu pries ir uz balansa?
>
>va butent! skirtingai nuo daugumos.

Jou, - mano shuniui irgi nieks uodegos nepakelia, kai myzt eina. Tai tenka
paciam tai daryt.

>bendrai paemus, tai visi kodeksai ir taisykles butent ir yra sukurtos
>tokiems, kuriems reikai irodineti tokisu elementarisu dalykus.

Bet ka daryt su tokiais kur nesupranta. Arba nusprendzia, kad supranta
geriau uz kitus. Vat pavyzdziui ash jei kas turintis teise statyt mano kieme
birbins uzvesta masina, tai zinok 100 proc. niekas pretenziju nepareiks. Vat
irodyk man, kad negerai tai daryt po tavo langais.