Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-29 13:31:55
Gaila Galvos Daktaro neber, bet man tokia hitrajobiska/intravertishka
pasauleziuros traktacija sukelia kazkoki kognityvini disonansa. Karoche,
nieko nesupratau...

"CodeC"  wrote in message news:icvru6$nr1$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/29/2010 10:47 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Persiprasau, jei painiojuos panashiuose nikuose - o kaip ten del
> vaziavimo su sviesomis diena?

o ka? as ir siulau persiskaityt KET tiems, kas tuo labai jau skuba
argumentuoti kitose situacijose. kitaip sakant, atsirenka, kada
laikytis, kada ne.
o as pats niekad nebuvau didelis KET fanatikas ir dazniausiai galva
naudoju pagal paskirti, o ne tekstu kalimui atmintinai.