Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: MindX
Data: 2010-11-25 11:27:50
Jo aš jau matau, kaip pagal ponulio parėdymą spalio pradžioj, papgrognozavus "plikledį ant viadukų" visi privaloma tvarka puola mauti šypus. Spalio viduryje atšyla iki +14, šypai ėda asfaltą, todėl šypuotieji vėl privaloma tvarka puola mautis atgal vasarinių. Ant Vėlinių Šulija praneša šlapdiribą, vėl užmauti šypai, bet Šulija apsirinka ir Vėlinių rytas pasitinka su saulute ir +8. Reik pas gimines važiuot, ale šypai, asfaltas gadinsis, ką siūlai?

Gal jau liaukis nusišnekėt ?