Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: HDi
Data: 2010-11-25 10:00:30
na snekam apie kelia kuriame juda masinos tai manau yra lyguma. kiek pamenu
vaikas budamas kai su dviraciu miegodavau, i diena minimum po 50km
pramindavom visokiais keliais bekelem, tai per menesi 1500 ir NE KARTO nesu
keites grandines :D styra matyt bus diletantas be praktiniu ziniu. tokius as
partinukais vadinu kurie sneka meno vardan :D