Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-11-24 12:53:35
taip būtų kvailiausia, nes jei savaitės pradžioje -8 naktį, o pabaigoje
0, įskaitant kad dienos temperatūros +6-8C, tai turėsime tokį patį
pavyzdį, kaip kad lapkričio pradžioje ant viadukų ir tiltų. o juk viskas
pagal taisykles.

nežinau aš, kas ten pas ką dėvisi. aš kažkokių susidėvėjimo požymių ant
savo padangų nepastebiu. 4 sezonai Hankook šypuotos, (modelio nepamenu)
bet su grubiu retu protektorium. afigėnnas reikalas. po šio sezono eis
utilizuotis.
keistos tau mintys Shlipsai kyla, oj keistos.