Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-23 19:41:02
Shitoje vietoje labai sunku bus pritempti iki protingumo kriteriju. Norma
labai jau besalygine ir isakmi. Nes po tokio sprendimo ash ramia dushia
autostradoje dabar 130 minciau - pagal tuos pacius protingumo kriterijus.

"saulius74901"  wrote in message news:icgu12$ton$1@trimpas.omnitel.net...

Panasu, kad pilicininkas px jau bus tada, teismas gali vadovautis ir
protingumo kriterijais.
> Nu mastyk logiskai. Jei policininkas tave sustabde ir ziuri pdangas. Jis
> mano, kad riekia vadovautis protingumo kriterijais ar sausa istatymo
> raide?
>
> "Shlipsas"  wrote in message news:icgth0$t5l$1@trimpas.omnitel.net...
>
> apie ka ir sneku. ar yra koks nors protingumo principa stokioje
> situacijoj?
> Ziemos sezonas, +12 celsijaus, o padangos vasarines. Ziurima butu i realia
> [...]
>>> 865920307