Tema: Re: Padangos ir ziema
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 17:31:48
Per 15tkm - gale 2mm, priekyje 1,5mm - cia praeita ziema vazinejant,
pagrinde magistraliniais keliais - man tiek susivazinejo - minkstos gumos,
su 170km/h indeksu.  Buvau priverstas su jom ir prie +10 vaziuot, pie
600km - tikrai jaucias kad atsilus guma suminksteja.
Del kitu variantu - negaliu pasakyt, nes - padangas naudoju pagal paskirti.

Styra