Tema: Re: Padangos ir ziema (170kb)
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-24 11:58:32
Na tas kelias e67 - yra ilgas, viabaltica - pagrindinis kelias is LT i
vakarus, ypatingai dalis iki augustow - kur veliau issisakoja i bialystoka
ar lomza, ar dar kur - pieciau, jis nuo rygos, o gal ir estijoj prasideda.
Todel manau jis yra labiau svarbus lietuvoj nei lenkijoj.

Del to kurioj vietoj plikledis bus ar nebus - siaip yra statistika, daugelio
metu - kur galima pakankamai tiksliai nuspet - kuri vieta labiau apsledes,
kuri maziau.  Nes tarkim tas e67 - ties swualkais - salciausia vieta - tokia
mano keliu metus vazinejimo statistika, ten pro ten vaziuojant - ziema
temperatur buna bent pora laipsniu zemesne nei kitus, masina visa
apserksnija.  Kai pradeda kaistai ant kelio elgtis, nesiot po kelia -
sustoji paziuret - ar viskas tvarkoj - tada pamatai, kad po kojom ledas.

Del lietuvos keliu prieziuros - mano nuomone labai bloga.

Styra