Tema: Re: pamastymui : sviesoforas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-24 18:39:00
Nepagaunu minties vingio ir rysio su pradiniu klausimu.

Jau nekalbant apie tai, kad pradiniame variante net neina kalba apie tai,
kad vairuotojas nemato tos sekcijos. Dabar jau nukrypome i varianta
"apsimesiu durnium, sakysiu kad sekcijos nematau, nes neatitinka ISO, todel
manes nebaus".  Ir mano nuomone tai skiriasi nuo pradinio topico "sekcijas
maciau, bet manau, kad jos man px".