Tema: Re: pamastymui : sviesoforas
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-03-24 15:36:55
:-)
O as tau kaip daktaras daktarui: vaziuoji tu sau ramiai keliu per dulksna
sutemus ir privaziuoji triju juostu sankryza, kazkaip netiketai pastebi ne
svieciancius, o sviesa atspindincius zenklus i kuria juosta turi sukt,
noredamas baigt manevra sankryzoje, isuki i kaire juosta, pamatai sviecianti
zalia sviesoforo signala, sviesa atspindincioje baltoje lentoje ir
nepastebi, kad tame sviesofore yra papildoma sekcija, norintiems sukti i
kaire? Prastas tuomet stalius busi :-D
"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:gqamvj$uvt$1@trimpas.omnitel.net...