Tema: Re: pamastymui : sviesoforas
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-03-24 00:25:25
Na o Druskininkuose kaip buvo neseniai. Ash ish ten kiles, ishvazhinejau ish
miesto per pagrindine sankrizha, esant netoli jos uzhgesta zhalia (pamanaiu
kad pradejo mirgset), duodu gazo su mintim, kad pradejo mirgset -
prashoksiu. Pyst raudona. Ir visama tame sugebu ichiuozht i sankrizha, bet
sustojau.
Shiaip idomu ar kas centralizuotai nustato kaip turi mirkset shviesoforai ar
visgi Lietuva teks skaidyti i atskiras valstija ssu savo istatymais ir
nustatymais?

--
Shlipsas
Vilnius