Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-02-13 11:49:42
"tom598" <buvokazkada@geri.laikai> wrote in message
news:p5u8s8$25t$1@trimpas.omnitel.net...
> esme kad tai veikia zmones, ir stipriai.  O kad ar paprasti trusikai, ar
> papratas kvadratas cia neesme, svarbu, kad daro _poveiki_. Kaip ir garsas,
> jei jis daro _poveiki_, tai visiskai px man kaip tas poveikis sukurtas.
> Tai gi ir turi buti svarbiausias dalykas. Del to kvadrato kiek zinau net
> nusizude keli zmones, tukstanciai bado streikus renge, prirasyta desimtys
> tukstanciu straipsniu, organizuotos visokios paskaitos ta tema ir t.t.

veikt gal ir veikia, bet gi kalba eina ne apie paprocius, iprocius, apeigas
ar dar kazkokias religijas. ju niekas kaip ir nedraudzia. kalba eina apie
tai, kad jas kaikurie megina pateisinti visai kitais argumentais negu
turetu, t.y. toli grazu ne nekaltais "man taip geriau miegasi" ar "man taip
geriau klausosi", nee, kur tau, pradedama ieskoti "moksliniu" pateisinimu,
kurie gaunasi ant tiek pro sali pritempti, kad susimastai ar imanoma dar
labiau nusisneketi? nes nu realiai, geriau jau tada tiesiog neissipisinetu
ir sakytu "man taip geriau klausosi". nee, is pradziu uzsiimama religijom,
shamanizmais, o ant galo juos vis tiek kazkodel bent kazkiek stengiamasi
pateisinti moksliskai (!). nu KAM?? nejaugi tam, kad bent kiek pritrauktu
demesi tu klientu, kurie dar turi siek tiek smegenu bet vis tiek viena koja
stovi religijos puseje, o kita koja - mokslineje? tipo siekiama suvilioti
tokius pasimetelius? ar paglostyti/nuraminti save, kad gi va matot, biski ir
moksliskai kazka ten meginam pamastyt, ne tokie ir durni, ir ziurek placebas
jau visai verkia kamputyje. butent tai man ir yra didzioji dalis absurdo.