Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: tom598
Data: 2018-02-07 12:16:54
dar yra poziuris, kad kambarys kaip tik turi tureti savo "prieskoni" garse
:). Jei viskas iki absurdo idealu - tai jau tampe nebegrazu. O jei kambarys
su saiku duoda kazkoki prieskambi, tai gal net ir geriau klausosi.
As pas save uz sofos jau kelinta karta pakabinu ir nukabinu akustinius
panelius. Nu nepatinka man garsas su tais akustiniais paneliais, nors tu ka.
Kazkaip kai plika siena, geriau skamba ir viskas. Jauciasi toks aidukas
biski is galo (nors sofa ir prie pat sienos). O pakabinus akustinius
panelius, dingsta erdve.
Bet va akustiskai ziurint, tai kaip tik visi sakytu, kad butinai reikia
paneles sukabint. Ir prietaisais matuojant manau irgi butu parodomas
geresnis rezultatas su paneliais.