Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: eMJei
Data: 2018-02-07 11:30:44
griežtai idiotėliui šeškui neskaityti.

nors Tomo pasakyta minti,jog "išryškėja po kelių dienų" palaiko labai
daug muzikos mėgėjų - audiofilų, ir nemažai apžvalgininkų visame
pasaulyje aš nesutikčiau. Mano praktika yra tokia, švari galva, švarios
ausys :), rami diena/naktis, tyla. geriau naudoti tuos įrašus kurių
nemoki iki galo mintinai - lengviau smegenims sekti natas. ir užtenka
užstrigusios dainos (kuom nors) 2-3 min epizodų, du tris kartus, ir
apkeičiam laidus klausom, apkeičiam, t.t. egzsistuojantys skirtumai
išryškėja, gryninamės išvadas kitais įrašais kitai epizodais, t.t.
tarkim būna kad iš 3 testuojamų laidų kokiam vienam jam būdingo
"charakterio" ir neperkandi. gaunasi toks "beveidis". ir nieko čia blogo
taip būna, gal kitoj sistemoj jis ir parodys savo veidą.