Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: gediminas
Data: 2018-02-07 23:57:41
Kas idomiausia, kad tiek codecas tiek as galetume labai daug papasakot
apie tai kas daroma su bitais iki jie pasiekia dac kojytes. Esu uzleides
ne viena plokste su dac, I2S, DMA, TDM, oversampleriais, resampleriais,
ADSR ir kitais keiksmazodziais. Is klausos beveik galiu pasakyt kas su
bitais ne taip padaryta pries ta dac chipa. Prisipazinsiu kaip veikia
mp3 decodavimo algoritmas ir negaleciau isdestyt, bet visokie flac ar
ape formatai nebe toks jau rocket science po to kai perkerti fft
algoritmus. Bet smagu stebet kai putos eina net nesuprantant apie kuria
mes vieta cia kalbam. Trumpas hintas, mes nesnekam apie tai ka signalas
veikia pries DAC chipo kojytes. Snekam apie skaitmeninio signalo raw
datos sustatyma i tvarkinga samplu eile. Ir viena karta isisamonink.
Bent vienas bitas pastatytas ne taip girdisi labai gerai. Per daug
gerai. Ir neitakoja scenos gylio, spalvos, jausmo ar dar kazko. Ir visai
nesvarbu ar tas bitas atejo per USB, WiFi, is CD HDD, SD ar dar kazkokio
decoderio.
O jeigu ir girdisi kazkas kitaip pakeitus USB laida tai slieku ieskot
tikrai ne ten kur reiktu. Bet jus aisku skaitykit lesslossus, redbookus,
galvokit, darykit isvadas. Rinkai reikia debilu. As net pradedu tam pritart.