Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: tom598
Data: 2018-02-10 14:15:24
visiskai viska ta pati ka parasei galima pritaikyt ir auto megejams, ir
maisto gurmanams, ir bet kokiems kolekcionieriams ir t.t. Tiesiog kazkodel
audio srityje visiems yra noras vienas kitam ikasti, ypac megsta ikasti tie
kas nesidomi tuom ir jiems is sono ziurint tai atrodo absurdas ka daro
audiofilai ir kiti isvardinti.
Tai tiesiog hobis ir tiek. Zmones kaitalioja apartura, analizuoja skambesi,
jungia atjungia vienus kitus laidus ir t.t.. Palyginimui - kaip ir auto
megejai, "tiunina" savo kibirus, prisuka "krutesnius" amortikus, nors is
sono ziurinciam absoliuciai nesuprantama kodel i juos buvo investuota 1000
eur. Arba ten isipila magisko skyscio i varkili, ar vietoj NOKIAN padangu
nusiperka 8 kart brangesne michelin. Visa tai yra tas pats.
Kitas pavyzdys - maisto gurmanai. Mano vienas pazystamas turi tradicija
gamintis sekmadieniais maista is juros gerybiu. Tai kiekvienam sekmadieniui
pakloja 200 eur produktams. Jam tai visiskai normalu, nes tai jo hobis,
kitam tai absurdas
Leiskim visiems dometis tuom ko norim, ir maziau analizuokim. Kiekvienas
pats renkasi savo kelia, savo pomegius ir hobi.