Tema: Re: flac vs. mp3
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-02-10 15:05:41
"tom598" <buvokazkada@geri.laikai> wrote in message
news:p5mnos$dgq$1@trimpas.omnitel.net...
> visiskai viska ta pati ka parasei galima pritaikyt ir auto megejams, ir
> maisto gurmanams, ir bet kokiems kolekcionieriams ir t.t. Tiesiog kazkodel
> audio srityje visiems yra noras vienas kitam ikasti, ypac megsta ikasti
> tie kas nesidomi tuom ir jiems is sono ziurint tai atrodo absurdas ka daro
> audiofilai ir kiti isvardinti.

cia gal sustokim, nes mano galva lygini skirtingus dalykus, is esmes. kam
sulygint megejus su nesuprantanciais ka daro bet galvojancius kad supranta?
megejai/hobistai dazniausiai savo reikale susigaudo, ne visi tokie akli.

> Tai tiesiog hobis ir tiek. Zmones kaitalioja apartura, analizuoja
> skambesi, jungia atjungia vienus kitus laidus ir t.t.. Palyginimui - kaip
> ir auto

niekas to nedraudzia, nemaisykim, jei netycia pasirode. tiesiog ju problema,
kad megsta ta stumt kaip atskira moksla ir tiesa.

> megejai, "tiunina" savo kibirus, prisuka "krutesnius" amortikus, nors is
> sono ziurinciam absoliuciai nesuprantama kodel i juos buvo investuota 1000
> eur. Arba ten isipila magisko skyscio i varkili, ar vietoj NOKIAN padangu
> nusiperka 8 kart brangesne michelin. Visa tai yra tas pats.

esme, kad jei jie kazka ir daro, tai ta daro suprasdami, kad gaus mazai, ir
kaip tai veikia. ne tik saves, bet ir kitu neapgavineja. sunkiai rasi durniu
kuris prisukes prie duslerkes galo tris vamzdzius sakytu (o ir pats
galvotu), jog dabar pagerino ismetima. skirtingai nei fylai. tikiuosi
aiskiai issireiskiau. neesu as nei pries hobius nei ka.

> Kitas pavyzdys - maisto gurmanai. Mano vienas pazystamas turi tradicija
> gamintis sekmadieniais maista is juros gerybiu. Tai kiekvienam
> sekmadieniui pakloja 200 eur produktams. Jam tai visiskai normalu, nes tai
> jo hobis, kitam tai absurdas

kokiu budu kazkoki hobi galima sulygint su savo reikalo iki galo
nesuprantanciais fylais? hobistai dazniausiai supranta, kad ju veikiama
veikla yra nebutinai naudinga, ir kitiems nesako, jog labai apsimoka pakloti
sekmadieniais 200 eur juros gerybems. tiesiog jie taip megsta ir tiek,
jokios saviapgavystes, ar kitu apgavystes. tuo tarpu fylai nesamonemis gali
net tiketi. jei nepastebejai jie nesako, jog sitie laidai tiesiog graziai
atrodo ir todel juos naudoja, arba kad tokie laidai yra nieko daugiau kaip
tik hobis.

> Leiskim visiems dometis tuom ko norim, ir maziau analizuokim. Kiekvienas
> pats renkasi savo kelia, savo pomegius ir hobi.

niekas del to nesigincyja, lai turi visi kokius tik nori hobius ir veikia ka
tik nori, beda atsiranda kai savo nesamones kazkas megina kitam kisti kaip
tiesa, o ne tik tam, kad parodyti ka veikia laisvalaikiu, ir tada tai jau
zinai biski ne visai teisingai gaunasi... tik tiek. dar karta, as jokiu budu
neesu pries zmogaus teise buti kvailu :)