Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: TOMas
Data: 2016-08-19 13:21:10
Vintaziniu resyveriu modeliu yra tiek variantu, kad geriausia ko gero butu
eit ir ziuret viena ar kita ar dar kita varianta ir taip issirinkt kuris
labiausiai patiks pagal skambesi. Taip pat atkreipt demesi bent i bendra
bukle. Taip pat labai labai rekomenduotina toki aparata atiduot
profilaktikai kokiam nors nagingesniam meistriukui, kuris pasalins ne tik
trukumus, atsiradusius nuo senatves, bet gal but pataisys ir kai kurias
gamintojo klaidas :) Is resyveriu modeliu pvz galetu but Akai aa 10xx
serijos modeliai, is stiprintuvu be radijos - kokie senieji Luxman, pvz L190
modelis nors ir negalingas, bet skamba labai puikiai, o jei dar kazkiek
pataisius gamintojo klaidas, butu is vis pasaka :) Taisykle paparasta - eiti
ir klausyti ir maziau pasitiket forumuose irodinejimomis tiesomis, nes juk
klausys tai juk tu su zmona ir nesirupint ka sveciai pagalvos del tokios
aparaturos :) Pradzioj ir as galvojau kad aparatura turi puikiai atrodyt ir
idealiai tikt prie interjiero, bet kai po truputi pradejau suprast ko tikrai
noriu ir koks garsas patinka ir kai dar uz tikrai juokingus pinigus galima
gauti tikrai puiku garsa, visi dizainai ir interjierai nukeliavo i antra
plana, liko tik noras kuo greiciau isijungt aparatus ir megautis muzika.
Kazkuomet, kai aparatura namie stovejo tik nauja ir grazi ir blizganti
(biudzetines linijos) ilgainiui nebebuvo jokio noro jos jungti ir tiesiog
buvo kad butu :)

"fenix@w"  parašė naujienų news:np6epk$pp5$1@trimpas.omnitel.net...

2016.08.19 10:49, TOMas rašė:
> Tada taip, jei vis tik svarbesnis kriterijus yra isvaizda, o ne garsas -
> tuomet nauji (apynaujai) negrojantys biudzetinai aparatai bus kaip tik
> :) Bet nedziugins jie ne kiek ir kuo toliau tuo labiau erzins. Mane
> tegul geriau erzina isvaizda, bet tegul tikrai dziugina muzika per gal
> kiek senos isvaizdos aparatus :) Taip, yra nauju aparatu grojanciu
> gerai, bet kainu kategorija jau tikrai nebe ta :)  Mano pasiulymas buvo
> nemetyti veltui pinigu, bet cia kiekvienam savo :)

hmm. nu tikrai, nera taip brangu susirinkt vintazini komplekta. ziuriu
ir 300EUR pakaktu
o koki stipriu su radija tada rekomenduotum?