Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-19 01:49:00
tam kad užėjo noras tokias padaryt :). Na tai dabar stovi šalia
monitoriaus vietoj logitech'ų :D. Tik apdailos niekas nepadaro..... ne
bet px tos akys, svarbu ausys pindėja :). Pirmas čia toks bandymas
daryt, tai ėmiau kažką nedidelio ir paprasčiau padaromo.

dabar dar šitų norėčiau
http://www.visaton.de/en/bauvorschlaege/2_wege/vib130_tl/index.html.