Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-18 22:37:43
ir dar muilas tos yamaha. žviegintis muilas.

aš tai su visais ten wife acceptance'ais ir kitais briedas, numečiau
soundbarą po teliku ir kažkaip viskas daugiau mažiau gerai. Nes kiek
bandžiau belcante klausyt ką jie ten turi, na taip iki 1k€, nu
nedžiugina niekas nors tu ką, o kadangi tokia tvarka pirkt "ai, gal
sueis" jau esu bandęs ir įsitikinęs, kad tai tik pinigų išmetimas ir tas
šlamštas nedžiugina, tai stengiuosi arba pirkt tai ko tikrai noriu arba
palaukt, kol galėsiu sau tą leist :).