Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-08-19 00:26:13
2016.08.18 22:00, Icetom rašė:
> Ieškočiau naudotų Monitor Audio Radius serijos kolonėlių.
>
> Kiek girdėjau Yamaha biudžetines- truputį tokios žviegiančios. Focal Chorus
> 700-oji serija kur kas rimčiau būtų.
>
> O koks kambario plotas, atstumas nuo TV iki sėdėjimo vietos?

kambarys 25+, gal link 28-30. be duru is 1 puses, tai kazkiek prasiplecia
atstumas iki teliko 2.5 gal 3m bus, kolonkes pagal plana dideliu atstumu
viena nuo ktos, 4-5 metrai.
galia kolonkiu man visiskai paskutinej vietoj, puikiai galiu megautis
muzika ir tyliai.

yamaha man stiprius patiko, ir jo, kolonkes pas yamaha biski su
uzpimpintais aukstais, bet manau, del to, kad esam prie bumbsejimo ir
baubimo priprate, kas uzpisa. midrange rules. ne veltui orkestruose
smuiku 10, o tuba 1, o kolonkese tai atkuriama tarsi butu 1 prie 1.

nujauciu, kad spjausiu i viska ir kazka ale
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/koloneles-sony-ss-176-22883841.html
nupirksiu.
aisku, gaila, kad nera vietos storoms kiaules formos ir dydzio kolonkem,
man atrodo, kad no replacement for displacement