Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-19 00:53:28
deja, bet tūrio neužtenka....garsiakalbių reikia dar. Ypač jei kalba
apie midrange. Dabar truputį dar nedadarytas tokias klausau
http://www.visaton.com/de/bauvorschlaege/2_wege/bijou/index.html, tai
vat ten tas ir rulez. Subtiliakas toks švelnus, o be baubiančių
žemų....kažkaip galia ir apsieit po teisybei. Tiesa, kiek kainavo
garsiakalbiai stengiuosi neprisimint :)