Tema: Re: biudzetines grindines koloneles?
Autorius: TOMas
Data: 2016-08-19 10:49:36
Tada taip, jei vis tik svarbesnis kriterijus yra isvaizda, o ne garsas -
tuomet nauji (apynaujai) negrojantys biudzetinai aparatai bus kaip tik :)
Bet nedziugins jie ne kiek ir kuo toliau tuo labiau erzins. Mane tegul
geriau erzina isvaizda, bet tegul tikrai dziugina muzika per gal kiek senos
isvaizdos aparatus :) Taip, yra nauju aparatu grojanciu gerai, bet kainu
kategorija jau tikrai nebe ta :)  Mano pasiulymas buvo nemetyti veltui
pinigu, bet cia kiekvienam savo :)

2016.08.19 10:07, Dainiushas rašė:
> nu tai o bet tai kaip tokias žmonai parodysi?

irgi svarbu. kad nesupras tai for sure, bet zmonos ausys neatsilupusios,
jei skambetu gerai - acceptins.
formatas man netinka. reikia pastatomu ant grindu.

o del receiverio cia... deja prioritetas siuolaikinems galimybems, t.y.
hdmi 1.4 minimum. galbut kaip antra stipriu imciau vintazini, bet cia i
ateiti. siaip yra ir maloniai skambanciu nauju.