Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-05-05 16:00:41
5 ir 7. mes ir nelabai ten ką mandro žiūrim, bet po truputį daugėja,
kinderiai jau suvokia kada jų laikas kad ne, na ir televizoriaus
integruotas garsas kelia man alergiją, gi dabar nupirkto 40j6202 jis
apskritai tragiškas :).

Dabar aš ten irgi kolonėles pastatęs šalia televizoriaus, bet nu kažkaip
ne į temą jos. Ir iš BT negroja ;)