Tema: Re: Soundbar'as
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-05-05 14:02:28
> Bet tai Panasonicas man kuo toliau, tuo labiau patikt pradeda, jau ne pirmas
> devaisas, katras elektrą praktiškai generuoja. Ištrauka iš šito devaiso specsų:
>
> Atkuriama galia:
>
> Front - 70W
> Centre - 70W
> Subwoofer - 140W
> Total Power - 350W
>
> Tarkim, praleiskim tą dalį, kad 6.5cm (jo jo, ne colio) diametro dinamikas 70W garso
> generuoja.
>

> Sunaudojama galia:
>
> Front (suprask, Center + Front) - 42W
> Subwoofer - 30W

> [...]
Kai man svarbu garsas, o ne devaiso tech pasas, tai aš taip giliai nekasu.
Tuo labiau, kad "atkuriama", kaip suprantu, yra pikinė galia, o sunaudojama,
tai kažkas tokio, žemiau vidutinės - klausai juk ne ant max. Pas mane iš
STB į teliką per HDMI ateina ~70% max garso ir ~ tiek pat iš TV į soundbar.
Ir saundbaras, žiūrint teliką, atsuktas 25-35 %. O garsas tikrai neblogas